Simplificăm contabilitatea pentru PFA-ul tău. Fără bătăi de cap!
Tot ce ai nevoie într-un singur loc! La eConta, ai atât contabilitate digitală pentru activitate simplă cât și contabilitate clasică, cu contabil dedicat, în cazul PFA-urilor cu activitate complexă.
Emitere facturi în orice valută, integrată cu eFactura.
Preluare automată a facturilor din eFactura
Facturare automată pe baza contractelor
Registre și jurnale cumpărări generate automat, conforme, la zi
Consultanță fiscală personalizată, oferită de contabili autorizați CECCAR
Asistență în completarea Declarației Unice
Acces rapid la documentele tale, oriunde te-ai afla.




Contabilitate pentru Persoană Fizică Autorizată
Înțelegem că fiecare PFA e unic! Activitatea ta, cifra de afaceri sau obligațiile fiscale pot fi diferite, iar eConta îți oferă două variante clare: contabilitate digitală - eficiență maximă și cost minim sau contabilitate clasică pentru activități mai complexe.
Beneficii Cheie
Facturare electronica integrată cu eFactura
Poți emite facturi în orice valută și facturi recurente bazate pe contracte, toate sincronizate perfect cu sistemul eFactura. În plus, preluăm automat facturile de furnizori din eFactura și le organizăm în platformă, astfel încât să economisești timp și să eviți erorile
Contabilitate digitală la
9 eur/lună Soluția eficientă și accesibilă pentru PFA-urile fără TVA sau angajați sau importuri din străinatate. Tu te concentrezi pe afacerea ta și facturarea clienților, iar noi ne ocupăm de menținerea la zi a Registrului jurnal de încasări și plăți, Registrului de evidență fiscală, Jurnalului de vânzări și Jurnalului de cumpărări.
Contabil CECCAR dedicat, începând de la 30
eur/luna Soluția completă pentru PFA-urile complexe (cu TVA, stocuri, angajați sau importuri). Un contabil autorizat CECCAR se ocupă de întocmirea și depunerea declarațiilor și raportărilor fiscale la ANAF. Facturile sunt preluate automat, iar tu trebuie doar să încarci online orice alte documente necesare
Consultanță contabila la cerere
Consultanță contabilă la cerere, oferită de contabili autorizați CECCAR, cu experiență în domeniul tău, inclusiv privind Declarația Unică. Îți răspundem rapid la orice întrebări legate de fiscalitate, declarații sau legislație, astfel încât să iei decizii informate și să fii mereu în conformitate cu cerințele ANAF.
Cum funcționează
Începe colaborarea cu eConta în doar câțiva pași simpli. Daca ai optat în acest sens, un contabil dedicat îți va fi alocat.
Semnezi contractul și poți începe să facturezi
Îți ținem la zi registrele si jurnalele pentru PFA
Îți alocam un contabil, dacă activitatea ta o cere
Soliciți oricând consultanță contabilă
CONTABILITATE SIMPLIFICATĂ
Servicii Complete pentru PFA
Simplifică-ți Gestionarea Financiară cu Soluțiile Noastre Profesionale
Înfiintare PFA
Contabilitate digitală - soluția accesibilă
Sau, contabil dedicat certificat CECCAR, expert în domeniul tău
Aplicație de facturare integrată cu eFactura
Consultanță contabilită saufiscală
Asistență la depunerea declaratiei unice
Applicatie online pentru gestiune documente
Arhivare electronica documente
Contabilitate digitală
9 eur/lună
Contabil CECCAR dedicat de la 30 eur/lună

Înscrie-te pentru Oferta Specială!
Contabilitate și fiscalitate Fără Complicații
Un singur partener, toate serviciile la un loc
Înființare PFA
Află detalii suplimentareFacturare online integrată cu eFactura
Află detalii suplimentareDocumente în Cloud
Află detalii suplimentarePrețuri competitive și servicii calitative
Află detalii suplimentare
Întrebări Frecvente
Ce servicii sunt incluse în abonament?
Serviciile incluse variază în funcție de abonamentul ales și pot fi: facturare online, trimitere și primire facturi prin eFactura, management contracte, generare registre pe baza documentelor furnizate, contabilitate, depunere declarații fiscale, consultanță fiscală.
Va puteti ocupa si de infiintarea PFA?
Desigur. La eConta îți înființăm PFA-ul si iti oferim sediul social.
Ce acte îmi trebuie la înregistrare?
Actul constitutiv actualizat al firmei, codurile CAEN, situațiile financiare anterioare, contracte, facturi, etc.
Voi avea un contabil dedicat?
Da, dacă optezi pentru un abonament cu servicii contabile personalizate atunci vei avea alocat un contabil personal certificat C.E.C.C.A.R., cu experienta în domeniul tău de activitate.
Ce situații și raportări voi primi?
Vei primi lunar: registre de încasari și plați, declarațiile fiscale depuse conform reglementarilor legale, etc.
Mă puteți ajuta cu transferul de la contabilul anterior?
Desigur, vă ajutăm cu transferul tuturor documentelor de la fosta societate de contabilitate.
Este securizat sistemul? Unde sunt stocate documentele?
Folosim cele mai înalte standarde de securitate criptată. Documentele sunt arhivate electronic în cloud.
De unde pot accesa documentele sau aplicatia?
Aplicația noastră web poate fi accesata de la distanta, printr-un browser, de pe orice laptop sau PC.